♂ + ♀ = ❤?



Hey Peeps !
Status : 29 OCT 2016 - Currently busy with my assignment
안영하세요 !Welcome to my site ! You have entered to Exotics blog. If you are hater go away . HATE IT? Click HERE !

Eilya Rashid's personal site
best view with google chrome
Exotics(s) | hotties
My Twitter Follow me , I follow U back .
Elow2 !!
Sunday, November 27, 2011 | 4 love letter

hye ! and assalammualaikum pada yang beragama Islam..:c:dah lama aku tak posting an?
 tuh la . .rajin sangat:face67: hehe..cuti sekolah da bermula . .
saat sume plajar2 skolah nantikan..:110: tapi kesian kata aku tau. 
Aku kene masuk madrasah :face59:untuk sebulan..mase bulan 12 nanti . .
Mesti rindugila tahap gabai kat bloggie dngan facebook aku:128:..waa!!sedih nyer..:face47: 
Tapi adek:95: aku tak payah masuk sebab dia kene masuk asrama agama tahun depan..:132:haha..
Padan muka:x: Aku sebenarnya boring gila sebab tuh nak posting nih .hehe:face19:.. Rindukan parent waa ..dorang pergi Pulau Kanabi kat Siam:face29:.g syok r cuti kat sane..tapi hantar kiteornag kt umah Atok...mane aci aw...nak ikowt gak:face16:




★★★★★