♂ + ♀ = ❤?



Hey Peeps !
Status : 29 OCT 2016 - Currently busy with my assignment
안영하세요 !Welcome to my site ! You have entered to Exotics blog. If you are hater go away . HATE IT? Click HERE !

Eilya Rashid's personal site
best view with google chrome
Exotics(s) | hotties
My Twitter Follow me , I follow U back .
Sori , Aiman dah berpunya
Friday, February 10, 2012 | 8 love letter


Siapa tak kenal dengan Aiman Hakim Ridza . Semua orang kenal kot.. ce tanya kat gadis2 remaja sekarang, diorang kenal tak Aiman neyh? confirm kenal punya.. Artis hot gitu.. Kalau dulu kita tanya kat perempuan2 sapa yang dorang suka..mesti diaorang jawab Aaron Aziz.. Tapi sekarang tak lagi.. Kalau tanya mesti diaorang cakap Aiman.. Sebab mutu lakonan dia dalam cerita Vanila Coklat..  Pasti ramai perempuan  yang idam kan Aiman sebagai kekasih mereka.. Walau pun begitu realitinya Aiman dah mempunyai kekasih.. mesti korang kecewa an.. Buat gadis2 yang diluar sana.. korang jangan ar kecewa sebab Aiman neh dah kapel ngan gadis idaman dya dari bangku sekolah lagi.. Tak caya? nak bukti? neyh buktinya..


Alahai..berkecai sejuta hati korang..Apa2 pun.. sama2 lah mendoakan kebahagian Aiman dalam hubunggan kasih antara dia dan kekasih dan menyokong karier seninya hingga  berjaya di puncak yang tinggi.. Tak salah rasanya kalau menyokong bakat dan kebolehan Aiman walaupun  dia sudah berpunya kan?

credit SINI





★★★★★