♂ + ♀ = ❤?



Hey Peeps !
Status : 29 OCT 2016 - Currently busy with my assignment
안영하세요 !Welcome to my site ! You have entered to Exotics blog. If you are hater go away . HATE IT? Click HERE !

Eilya Rashid's personal site
best view with google chrome
Exotics(s) | hotties
My Twitter Follow me , I follow U back .
Merdeka !
Tuesday, October 16, 2012 | 5 love letter

Greeting Text

hey hey ! berhabuk blog ni ! ish3 . meh sini aku mau vaacum kan . Vrooom. .  vroom . .  haa . baru bersih sikit . lama betul kan aku tak post ? haha , almaklumlah tahun ni aku PMR . Ni bila dah abes PMR baru sempat nak post , 

Dengan ini aku ceraikan kau wahai PMR dengan talak 2 selepas UPSR , dan akan berkahwin dengan SPM tak lama lagi .

Hurm , aku target 6A jer , tak nak menaruh harapan tinggi sangat . kalau tinggi sangat , karang jatuh sapa nak tanggung ? hoho . lepas ni aku free lah daripada buku , nak study 'mukabuku' pulak . Bila dah habis exam ni , rindu lah pulak nak dengar ayat ni " woiii ! pegi baca buku ! "  kena tunggu 2 tahun akan datang pulak lah kalo nak dengar balik =,=

Kalau sebelum PMR dulu , aku sentuh laptop sekejap jer mesti dah keluar dah ayat tuh . memanjang suruh baca muku jea , kalo boleh parentsaku tuh , mau aku 24 jam ngadap buku . Sebelum PMR , NO TV , NO LAPTOP ,  NO OUTING , NO HANDPHONE . haiss . memanjang NOOOO jer . Now ? FREEE !! Macam burung baru terlepas dari sangkar tuh . Memang ar seksa woo sepanjang tahun ni.

Lepas balik aje rumah smalam , pegang laptop dulu , haha , macam tanak lepas jer . Kalau boleh mau main sampai esok , tadak sapa nak kacau :-P senang hati .




★★★★★