♂ + ♀ = ❤?



Hey Peeps !
Status : 29 OCT 2016 - Currently busy with my assignment
안영하세요 !Welcome to my site ! You have entered to Exotics blog. If you are hater go away . HATE IT? Click HERE !

Eilya Rashid's personal site
best view with google chrome
Exotics(s) | hotties
My Twitter Follow me , I follow U back .
Happy Holiday !
Monday, March 25, 2013 | 4 love letter

Greeting Text
Hey guys ! Wow ! Lama gila bapak aku tak update kans ? Dah berhabuk dah pon blog ni . Sori sesangat . Busy . Cewah ! Busy lha sangat kan ? Bohong jea tuh . Malaas je lebih . Hehe . Tahun ni aku masuk asrama . Bapak aku sanggup tukarkan aku sekolah semata mata nak kasi aku masuk asrama . Masa nak masuk tuh aku protes lama jugak lah semata mata tak nak masuk asrama . Alih-alih kena masuk jugak . Bapak aku siap bagi 
warning lagi ,
"By hook or by crook Along kena masuk asrama jugak , Abah tak kira" . 

Hm , so here I am . SMK CHE TOM . Haiya .. Spoil mood 2013 aku  :(
Yeah , cuti selama sembilan hari , korang pegi mana ? Untung lah korang boleh pegi jenjalan . Aku duduk rumah jea .Ciss , aku ingat kot kot lah mak aku nak bawak aku pegi jalan jalan sebab dah 3 bulan duduk terperuk dalam asrama , rupanya hampehh .                   

Ouh , lupa nak bagi tahu . Result PMR aku dapat 5A3B jea . Result aku biasa biasa je . Tak pandai macam korang . Aku dapat B dalam KH (Pilihan 4) , Geo and BM . Huh , waktu dapat result tuh mak aku membebel panjang kot sebab dia tak puas hati kenapa BM aku dapat B . Haha , aku kata , "Takdir maa .. " . Maka , makin panjang lah syarahan mama aku . LOL .

Aku ambil kelas Science . Susah woo , waktu exam penggal pertama hari tu aku macam nak pengsan tengok kertas soalan tuh . *kay hiperbola di sini yea* SPM nanti aku ambil 10 subjek . Wah , banyak nya . Pengsan mak nak study nanti nyahh oii . Dah aku selalu study last minute . Hehe . Subjek tambahan , Prinsip Perakaunan *Wajib ambil untuk budak kelas Science . Bukan aku yang terhegeh hegeh nak menambah bagai eh . Nyesak kepala otak aku je* Nasib baik Cikgu ajar aku paham . Masa memula masuk kelas Akaun tuh , aku ingat Akaun nih pasal duit $,$ *duit je keja nyer , mata duitan betul . haha* Bila paham betul betul baru tahu Akaun ni banyak cabang jugak lah . Cara nak mengendalikan syarikat , perniagaan , semua adaa .
Haha , apa apa pon wish me luck eh untuk SPM aku next year ? *eleh , lambat lagi . Poyo je lebih der*

#My Twitter . Follow meyh ? Still baru lagi . Hehe




★★★★★