♂ + ♀ = ❤?



Hey Peeps !
Status : 29 OCT 2016 - Currently busy with my assignment
안영하세요 !Welcome to my site ! You have entered to Exotics blog. If you are hater go away . HATE IT? Click HERE !

Eilya Rashid's personal site
best view with google chrome
Exotics(s) | hotties
My Twitter Follow me , I follow U back .
Sweetness To Be Hostelite
Friday, July 19, 2013 | 0 love letter

Greeting Text
Macam tak sangka . Dah 7 bulan aku duduk kat asrama . Haha , sungguh tak sangka . Padahal waktu bulan 1 dulu, tiap tiap hari aku call parents merayu rayu tak nak duduk asrama duduk asrama punya pasal . Yelaa , ce korang bayangkan , selama 15 tahun aku hidup , tak penah sekali pon duduk asrama and tak penah bayangkan sekali pon yang aku akan duduk asrama tup-tup aku kena paksa masuk asrama . Maunya tak kena heart attack =,=
K , aku admit yang waktu tuh aku memang rindu gila dengan FREEDOM aku . Nak pernah suka duduk asrama . Dalam pada tak suka tuh , selama 7 bulan kat sini aku dah kutip banyak pengelaman . Kenal bermacam ragam manusia and dapat menilai persahabatan yang sebenar .
FAKE FRIENDS , GOOD FRIENDS , macam macam . Tapi seronok kenal dorang . Mengajar aku                          supaya berhati hati memilih kawan .
         First month baru masuk , I'm alone . Tak pandai berkawan . Tak ada yang hulur tangan persahabatan . Live in own world . Menghadap novel supaya aku tak pikir yang aku sekarang ni ada kat asrama .

      Then, come this new student . Her name is
Nur Hidayah Bt Sabri a.k.a Hidayah_Hidz



Thanks to her . Aku masih lagi mampu bertahan belajar kat sini . Kitaorang ada banyak persamaan . Apa yang suka , apa yang tak suka , hampir sama . Like my clone . Haha , reason dia masuk sama macam aku . Kena paksa masuk . 
Kengkadang , bila gaduh dengan dia , macam gaduh dengan diri sendiri . Masing - masing tak mau mengalah . Kalau tak gaduh pon , mesti aku nak cari gaduh jugak dengan dea . Buat buat blur , salah satu nak bagi dia 'hot' dengan aku . Haha . Tapi itulah kemanisan persahabatan . Thanks for see me when I invisible :)

p/s: Thanks jugak to Nur Atifah, Alya Alfa, NurHaziqah, Nur Addilla , Syazwani , Adilah Abdullah and Nadia Azmi sebab sudi layan perangai aku yang tak berapa nak betul ni . I really appreciate it .




★★★★★