♂ + ♀ = ❤?



Hey Peeps !
Status : 29 OCT 2016 - Currently busy with my assignment
안영하세요 !Welcome to my site ! You have entered to Exotics blog. If you are hater go away . HATE IT? Click HERE !

Eilya Rashid's personal site
best view with google chrome
Exotics(s) | hotties
My Twitter Follow me , I follow U back .
XOXO Giveaway By Lyn Lyna
Saturday, March 29, 2014 | 0 love letter

Greeting Text

ID WhoHAA : Eilya Zulaikha Bt Muhd Rashid

 Yeheett ! Setelah sekian lama , baru nak join GA . 
Btw , hadiah GA nih sangat lah daebak bagi EXOTIC  macam aku . Aku bila tengok GA nih memang tak tunggu lama dah , terus nak join walaupon tarikh tutup dia nak dekat Data e Hora Punya ah excited sampai tak menyempat nak buat entry nih :D Adilah kawan aku dah muak dah dok dengar aku selalu cerita pasal GA nih ^^ LOL , sori kawan , waa terlebih excited sudaa 


Syarat-syarat
  • Mempunyai blog dan facebook 
  • Follow blog tuan punya GA *wajib*
  • Buat entry yg bertajuk "XOXO Giveaway By Lyn Lyna"
  • Submit link GA ke ruangan komen entry INI
  • Daftar akaun WhoHAA di sini dan sertakan id di entry *wajib bagi yang tak ada*
  • Tekan  ini dan ini *tunggu sampai habis loading dan akan dicek*
  • Tak tahu apa akaun WhoHAA? Klik sini *bagi yang ada tak perlu*

Like 

 

Follow twitter

Follow

Follow Instagram 

Follow | Follow | Follow | Follow

Follow blog

Follow

Pemenang dipilih secara :

1.  Top Referral
2.  Entry yang menarik
3.  Cabut tangan

Senarai Hadiah

Senarai Peserta


Pemenang akan diumumkan pada 1 April 2014



Contest ini akan berakhir pada 31 March 2014 pada pukul 7 petang


 Peserta yang tidak mengikut syarat yang diberikan tidak layak untuk memenangi barang EXO 

Behold the Handsome Aliens ;)



Aku tak tahu kenapa tapi memang aku hardcore gila dengan EXO
sampai sanggup nak beli barang EXO bagai , berpuluh gak ar habis .
Free je kena leter + ceramah free dengan mak aku 
Dulu aku mana ada minat sangat natang KPOP Group nih . Now,
bila aku nampak apa yang berkaitan EXO je automatik aku akan jadi ...



Jangan ditanya kenapa sebab aku sendiri pon sampai sekarang tak tahu . ngee~
Ah , dalam EXO , mamat yang aku minat aka bias tak lain tak bukan LUHAN

ME HEART YOU  

  
  

OMO My dear Deer , kau sangat comel .
Sampai aku sendiri pon jeles dengan kecomelan kau  
Bila aku nampak gambar kau je aku rasa mcam nak je



ketat-ketat. *Choihh ! Bukan mahramm*
Err , korang rasa tak apa yang aku rasa ? Aku rasa daripada aku mula melalutkan entry ini adalah sebaiknya aku meng'ending'kan secepatnya .
Haha , sekian saja daripada saya . Terima kasih 



*ayat kau kalau tak boleh nak bagi skema lagi ke woihh !*
      #TeamBiniBiniLuhan 




★★★★★