♂ + ♀ = ❤?



Hey Peeps !
Status : 29 OCT 2016 - Currently busy with my assignment
안영하세요 !Welcome to my site ! You have entered to Exotics blog. If you are hater go away . HATE IT? Click HERE !

Eilya Rashid's personal site
best view with google chrome
Exotics(s) | hotties
My Twitter Follow me , I follow U back .
Anak Sulung ?
Saturday, April 5, 2014 | 0 love letter

Greeting Text

Bonjour fellas! 
Tadi aku baru terbaca satu kisah pasal anak sulung ni .
 So, aku pun ter'influenced'lah nak mengikut sama luah perasaan menjadi anak sulung ni
 *ayat poyo disini*

Menjadi anak sulung ? Well its me  Tapi waa cakap luu , its not fun at all ! Aku tak tipu . Lagi-lagi waktu kitaorang gaduh memang waktu tu akan wujud ketidak adilan and aku yakin betul yang aku akan kalah bila parents aku mula nak mencampur campurkan tangan dorang . Pfftt .. konon kita kakak sulung kena banyak mengalah . Ececeh , kalau asyik aku je mengalah memang naik lemak berkrim lah dua ekor budak tu .
 Makin biadap pun ada dah aku tengok 

Kalau gaduh, dorang tuh kalau boleh nak jerit [talkback] sampai 
satu taman perumahan nak kasi dengar suara diaorang . 
Dorang berani buat macam tuh sebab dorang tahu ,
 'oh kejap lagi mesti mama dengan abah datang defend aku . Jerit lagi kuat! Jerit lagi ! '
 Inilah yang dikatakan adik yang shit   Good ! Kau ingat lawak ?


And lagi satu nak diceritakan , kalau kawan aku and kakak orang lain mungkin boleh adik dorang nak cakap elok-elok dengan dorang or arah-arahkan adik dorang . 
Tapi aku ? Sori to say lah bro .
 Kalau kau mimpi setinggi langit pun , mimpi hanya sekadar mimpi je lah woihh !





★★★★★