♂ + ♀ = ❤?



Hey Peeps !
Status : 29 OCT 2016 - Currently busy with my assignment
안영하세요 !Welcome to my site ! You have entered to Exotics blog. If you are hater go away . HATE IT? Click HERE !

Eilya Rashid's personal site
best view with google chrome
Exotics(s) | hotties
My Twitter Follow me , I follow U back .
Play Dengan Google ^^
Wednesday, April 2, 2014 | 0 love letter

Greeting Text

Aloha people  Siapa tak pernah main I'm Feeling Lucky yang dah ada berzaman dekat Google tuh ? Actually, Google dah create banyak games tapi korang yang je tak tahu . Ehee~ 



First korang pergi google.com. Kena setting dulu sebab tak nak kasi Instant Search. Atau pun klik INI. Jumpa dop ? Tengok bawah 

Siap ? Lepas tu , jangan lupas tekan butang SAVE

Sekarang , dah boleh main trick I'm Feeling Lucky. Pergi google.com. Tulis tajuk 'trick' itu dan tekan I'm Feeling Lucky.

1) Google Gravity



2) Google Sphere


3) Google Loco


4) Annoying Google


5) Epic Google


6) Google Pacman


7) Who's The Cutest


8) Google Pirate


9) Google Hacker


10) Google Rainbow


11) Google Gothic

12) Google Reverse or Google Reverse

13) Let It Snow

14) Google Chuck Norris

15) LOL limewire

16) weenie google

17) 2204355

18) do a barrel roll (Press Enter - No I'm Feeling Lucky)

Enjoy ! 
CREDITS TO : Shaanhaider . 




★★★★★